Condiţii de cumpărare

Condiții de cumpărare

Alegerea produsului
Cumpărătorul are posibilitatea de a alege, respectiv de a comanda produsele magazinului online. Descrierea detaliată a produselor poate fi vizualizată prin click pe produsul dorit. În situați în care doriți să cumpărați un produs, acesta este pus într-un coș virtual în urma accesării butonului „În coș”. Prin accesarea butonului „Vizualizare coș” puteți vedea produsele puse în coș în cursul cumpărăturii, respectiv valoarea totală a facturii, precum și taxa de livrare. Aici puteți verifica corectitudinea datelor comenzii, în special ce privește prețurile și cantitățile, care pot fi modificate, corectate după preferințe. Coșul calculează automat valoarea totală a comenzii.

Expedierea comenzii
Dacă considerați că sunt în ordine cantitățile produselor din coș, valoarea totală este corectă și ați decis să cumpărați produsele, atunci faceți click pe butonul "Mai departe la casă". În continuare puteți să vă logați ca și cumpărător înregistrat, vă puteți înregistra ca și cumpărător nou, eventual puteți cumpăra fără înregistrare.
Dacă ați mai făcut cumpărături în magazinul nostru, atunci introduceți adresa de e-mail și parola cu care v-ați înregistrat. Dacă sunteți cumpărător nou, introduceți datele necesare finalizării cumpărăturii, date care vor fi salvate de sistem, urmând ca la următoarea cumpărătură pe care o efectuați doar să vă logați. În cazul cumpărării fără înregistrare trebuie să introduceți adresa de facturare și de livrare.
Pasul următor este alegerea modului de livrare corespunzător (preluare personală sau livrare prin curier), respectiv a modului de plată (ramburs, virament bancar, numerar). Dacă sunteți de acord cu conținutul comenzii, atunci faceți click pe butonul „Verificare”.

Prețuri
Prețurile sunt prețuri de listă valabile în momentul comenzii, afișate în magazinul online alături de produse. Sunt prețuri brute, includ TVA, însă nu includ taxa de livrare. Taxa de livrare se stabilește în cursul procesului de checkout, înainte de finalizarea comenzii, dar este disponibilă și la Condiții de cumpărare. În situația în care în magazinul online apar erori, sau informații incomplete ale produselor sau prețurilor, ne susținem dreptul de a le corecta. În astfel de cazuri cumpărătorul este informat despre informațiile actualizate, imediat după identificarea erorii sau după completarea datelor lipsă. În urma acestui fapt cumpărătorul poate confirma încă odată comanda, sau există posibilitatea de a renunța la comandă.

Prelucrarea comenzilor
Prelucrarea comenzilor se face în 24 ore.

Posibilitatea corectării erorilor de introducere a datelor
Corectarea erorilor de introducere a datelor se poate face înainte de finalizarea comenzii.

Confirmare
Fiecare comandă este confirmată în scris prin e-mail. Acest lucru înseamnă, că în urma finalizării unei comenzi cumpărătorul primește un e-mail automat despre primirea comenzii. Pentru consultări telefonice vă rugăm sunați la serviciul clienți sau la oricare dintre numerele de telefon disponibile în e-mailul de confirmare.

Condiții de plată
Plata poate fi făcută în numerar (prin ramburs) sau prin virament bancar (ordin de plată).
Dacă alegeți plata prin ramburs, curierul va încasa în numerar contravaloarea produselor.

În cazul plății cu virament bancar, contravaloarea produselor se virează în următorul cont:

Thermo Metál Centrum Kft H-4027

Debrecen Fáy András utca 9.

Tel: 0723866057

UniCredit Bank

RO30 BACX 0000 0009 2805 3000

Vă rugăm să treceți numărul comenzii și numele la explicații pentru o identificare mai ușoară a plății.

Dacă în 7 zile lucrătoare nu intră în contul nostru contravaloarea produselor comandate, comanda se șterge automat din sistem. Expedierea produselor se face după intrarea în cont a sumei.

Livrare
Livrarea comenzilor se face cu ajutorul serviciului de curierat GLS. Timpul de livrare este: 1-2 zile lucrătoare (de la intrarea în cont a sumei, în cazul plății cu OP). Data livrării poate fi stabilită de comun acord prin telefon, apelând numărul disponibil pe e-mailul de confirmare a comenzii. Livrările interne sunt onorate de GLS în zilele lucrătoare între orele 9 și 17, fără confirmare telefonică prealabilă (de aceea este indicat să se solicite livrare la o adresă, la care în intervalul orar precizat va fi disponibilă o persoană, care preia comanda). 

Livrări externe
Pentru comenzi din afara țării prețurile vor fi unice pentru fiecare caz în parte. Vă rugăm să ne contactați pentru stabilirea prețului.

Denunțarea  livrării
Dacă magazinul online nu-și onorează obligația contractuală datorită indisponibilității produselor contractate, respectiv serviciul comandat este indisponibil, acesta are obligația de informa cumpărătorul despre acest lucru. Magazinul online nu încheie contract cu minorii. Cumpărătorul declară că este major prin acceptarea condițiilor comerciale.

Returnarea produselor
Produsele pot fi returnate doar în stare originală și în ambalaj original, complet cantitativ și calitativ.

Informare cu privire la condițiile contractuale
Contractul este încheiat în limba română, contractul se consideră/nu se consideră încheiat în scris. Contactul încheiat este/nu este înregistrat, va fi/nu va fi disponibil ulterior.

Dreptul de denunțare unilaterală/ Garanția de returnare
Cumpărătorul poate denunța unilateral contractul fără motivarea deciziei sale în 14 zile lucrătoare. Dreptul de denunțare unilaterală poate fi exercitat din momentul preluării mărfii. Comerciantul este obligat să restituie suma plătită de cumpărător integral și fără întârziere, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data denunțării contractului.
Cheltuielile legate de restituirea mărfii, drept consecință a denunțării unilaterale a contractului, cad în sarcina cumpărătorului. Deși alte cheltuieli nu se cad în sarcina cumpărătorului, totuși vânzătorul poate solicita recuperarea pagubelor generate de utilizarea abuzivă a mărfii. În situația în care marfa returnată în urma denunțării unilaterale nu este în stare ireproșabilă, care să permită revânzarea acestuia, atunci cumpărătorul este obligat să plătească despăgubire, dacă a produs devalorizarea, distrugerea, sau a contribuit în vre-un fel la împiedicarea returnării în mod voit sau din neglijență.
În situația în care se dovedește prin deschiderea coletului în prezența persoanei care face livrarea (factor poștal, curier), că marfa este deteriorată și deteriorarea s-a produs înainte de preluarea mărfii, atunci se asigură pe loc anularea tranzacției și acceptarea returului.

Dacă părțile nu ajung la un acord comun, consumatorul nu-și poate exercita dreptul de denunțare unilaterală:

a) în situația prelungirii contractului de servicii, dacă vânzătorul a început îndeplinirea contractului înainte de cele zece zile în care se poate exercita dreptul de denunțare unilaterală;
b) în situația vânzării unor mărfuri, sau în cazul prelungirii unor servicii, ale căror valoare depinde de fluctuațiile pieței valutare, ce nu pot fi influențate de vânzător;
c) în situația vânzării unor mărfuri legate personal de cumpărător, respectiv care au fost produse conform indicațiilor sau la solicitarea expresă a cumpărătorului, sau care nu se pot returna prin natura lor, sau sunt perisabile.

Dreptul de proprietate
Marfa livrată rămâne în proprietatea furnizorului până la achitarea integrală a contravalorii acestuia. Mărfurile returnate în urma unor comenzi greșite sau neacceptate se recepționează pe numele „noului” proprietar, iar după vânzarea cu succes a acestora, contravaloarea lor se plătește în contul noului proprietar!

Modificarea, ștergerea comenzii
La înregistrarea unei comenzi sistemul trimite aceeași notificare și către cumpărător și către magazinul online, care a făcut vânzarea despre producerea acestui fapt. Această notificare nu este un contract încheiat între vânzător și cumpărător, ci semnalează înregistrarea în sistem a dorinței de cumpărarea din partea cumpărătorului.

Cumpărătorul are posibilitatea renunțării pe cale electronică la comanda înregistrată, până la începerea îndeplinirii acestuia. La începerea îndeplinirii comenzii cumpărătorul este informat prin e-mail și/sau telefonic despre data așteptată a livrării, după intenția de renunțare la comandă se poate comunica personal, sau prin posibilitățile de contact disponibile la punctele de meniu „Serviciu clienți” sau „Contact”.

Modificarea ulterioară a comenzii se poate face doar în scris prin e-mail trimis la următoarea adresă:
webshop@nutritionplanet.ro

Eventuale greșeli, date eronate
Imaginile și descrierile disponibile alături de produse au rol informativ, nu ne asumăm responsabilitatea pentru conținutul lor, ne susținem dreptul pentru eventualele erori și greșeli.

Producatori

Coş
0 articole
Cele mai vândute
249,35 RON
163,85 RON
165,40 RON
160,95 RON
Transportii & Contact

Facebook